FPU Newsletter 2/HS22

~English version below~

Liebe Studierende

FPU-Merch

Es ist so weit, der FPU-Merch ist bereit zur Bestellung! Unter folgendem Link könnt ihr einen FPU-Pulli bestellen und ihn im FPU Zimmer abholen, sobald er bereit ist:  [Link im Newsletter]  . Alle Infos zum Pullover sind für euch im Link ersichtlich. (Wir empfehlen euch den Link an einem Laptop oder Tablet zu öffnen, um mit Twint bezahlen zu können.)

FPU-Agenda

18. November 2022: Novemberbier im FPU-Zimmer

22. Dezember 2022: Weihnachtsapéro

Novemberbier

Wie an der GV erwähnt, planen wir unsere Studierende monatlich mit einem Bier zu beschenken.  Der FPU ladet euch alle auf ein gratis Bier im November ein. Wir freuen uns euch zu treffen.

Weihnachtsapéro

Der FPU organisiert auf Kosten des Instituts einen Apéro, um zusammen mit euch die Semesterferien und Festtage einzuleiten. Weitere Infos folgen auf den Sozialen Medien.

Bis bald in der Irchelbar an der Halloween Party und

beste Grüsse,

Thamy und Lisa für den FPU-Vorstand

_____________________________________________________

~English version~

Dear Students

FPU-Merch

The time has come, the FPU merch is ready to order! Under the following link you can order a FPU sweater and pick it up at the FPU room as soon as it is ready:  [Link in the Newsletter]  . All information about the sweater is available in the link. (We recommend to open the link on a laptop or tablet to be able to pay with Twint).

FPU Agenda

November 18, 2022: November beer in the FPU room

December 22, 2022: Christmas aperitif

November beer

As mentioned at the GV, we plan to give our students a beer every month. The FPU invites you all for a free beer in November. We are looking forward to meeting you.

Christmas aperitif

The FPU organizes an aperitif at the expense of the institute to start into the semester break and the festive season together with you. More information will follow on social media.

See you soon at the Irchelbar for the Halloween Party and best regards,

Thamy and Lisa for the FPU Board